Now Available in Stores
S1, E4: Amidst financial troubles, Disney hires an ingenious marketing whiz who helps them figure out how to bring their beloved characters off the screen and into the hands of millions. Mickey becomes the first celebrity face to grace a cereal box and from there, the licensing of Disney products becomes a lucrative industry and the gold standard for multimedia corporations all over the world.