Now Bloom Inside the Nine-fold Palace
Сезон 1, серия 6: After Ms. Miyauchi tells Chihaya that she needs five members to start an official club, Chihaya starts recruiting. One day, Oe Kanade, a fan of classical literature whose family owns a traditional clothing store, visits the karuta club. She is shocked by the gap between the elegant karuta of the Imperial Court and competitive karuta. However, Chihaya wants Kanade to realize how fun competi...