Now it's personal
시즌 1, 에피소드 4: The comedians are now three hours into this competition, but that doesn't mean it will be easy from here on out. Rayen goes on the attack and sets his sights on Roué. Philippe and Jeroom think the comedians are not active enough and make a drastic decision with major consequences for one of the comedians. But he is quick to plot revenge.