Now We're Even
Сезон 7, серия 21: Just as Ted starts to settle into his new apartment alone, Barney tries to entice him into going out every single night. Meanwhile, Lily has a naughty dream about someone other then Marshall, and Robin finally becomes a famous news anchor.