Nowhere to Hide
시즌 1, 에피소드 11: As Magnum helps a woman (Vera Cherny) find her missing cousin, Sergei (Ilia Volok), a Russian fugitive, Higgins' and Kumu's lives are put in danger when they get too close to the case.