Nowhere to Run
S1, E1: After three years of emotional abuse, 28 year old Peggy Klinke breaks it off with boyfriend Patrick Kennedy. When Patrick begins watching Peggy's every move, police offer little to no help, leaving Peggy to take matters into her own hands.