Nuclear War
시즌 1, 에피소드 5: World War 3 breaks out and a nuclear nightmare becomes reality as thousands of hydrogen bombs destroy the world's greatest cities. A deadly fallout of ash and debris creates a Nuclear Winter, plunging the planet into a sudden Ice Age. Crops fail worldwide and mass starvation drives humanity to the brink of extinction.