Nude Beach
S3, E11: Hugo, the loathsome health inspector who torments Bob, quits his job to become a nudist after discovering the town’s new nude beach. His replacement, Tommy (guest voice Fred Armisen), seems nice enough until he blackmails the Belchers into letting him perform his terrible music at the restaurant, which drives all the customers away. Unable to tolerate it anymore, Bob decides upon the lesser of two evils and braves the nude beach (and bares…well, everything else) to find Hugo and bring him back.