S2, E6: The efforts of Shiki and his friends fail and they are all captured, with Shiki losing his life. In this hopeless situation, Rebecca is locked away from everybody else by Drakken Joe. This is the start of the world without Shiki. Rebecca takes a shower in her isolated room, attempting to get herself together and organize her thoughts. As Rebecca cannot help but become emotional and shed tears on how she misses everybody, her body starts to undergo a change...!