S1, E2: Paulo argues with Teresa in the street, but Mariano defends her. Aida asks Paulo to become his ally against Teresa. At a party, Paulo and Aida expose Teresa's reality and humiliate her. Teresa swears she will soon reach her goal of having a lot of money.