Triunfo del amor Nuevo hogar
S1, E4: Max goes to find María Desamparada at the orphanage and accompanies her to her new home. Maria rents an apartment and puts an ad in the newspaper to share her home. Osvaldo can no longer hide his truth and confesses to Juan Pablo.