S1, E1: In 2033, the first human mission to Mars enters the planet’s atmosphere, but the Daedalus crew faces a life-threatening emergency when the ship’s landing system goes offline. The crew’s commander risks his life as Mission Control monitors from Earth. In current day, SpaceX is attempting to land the world’s first reusable rocket to pioneer the critical technology that will help humans reach Mars.