S1, E4: Victoria suffers after she sees Mauricio with his lover. After seeing Camila alone and sad on the beach, Juandi tries to cheer her up and spend time with her. Ileana gets a job at Gabriela's hotel. Nicolas discovers that Sofia suffers from dyslexia.