Nuke Kids on the Block
S4, E4: While decommissioning an old nuclear missile, a simple accident causes Team Scorpion to endure exposure to toxic vapor while trying to prevent the nuke from detonating. Also, Paige confronts Happy about constantly tagging along with her and Walter.