Number One
S1, E24: On the suggestion of Darnell (Eddie Steeples), Earl (Jason Lee) decides to cross off number one from his list, "stole ten dollars from a guy at the Camden Market." But Earl soon discovers he owes the guy more than ten dollars, in fact he owes him all of his lotto winnings. Now penniless and desperately trying to continue with his list, Earl wonders when his karma is going kick in and turn his misfortunes around for the better. Ethan Suplee, Jaime Pressly and Nadine Velazquez also star.