Nuts to War, Pt. 1
S2, E19: As war flares with rival four-legged dinosaurs over the flow of pistachio nuts, Robbie goes off to fight in "Operation We Are Right," much to his parents' dismay. Then, the invitation Charlene receives to join the USO at the front gives Fran a bright idea on how to recover her son.