Nuts
Сезон 3, серия 12: Denny, dismayed to learn his name is on the federal No Fly List, asks for Alan Shore's help in taking on Homeland Security; Shirley and Vanessa Walker defend a third-grade teacher charged with wrongful death after her student has a fatal allergic reaction in class; the cross-dressing Clarence adopts yet another persona.