NYPD Lou
S1, E7: When Sipowicz's estranged son, Andy Jr., shows up and announces his engagement, Andy Sr. decides to look into the bride-to-be's background. "Lou the Werewolf" shows up at the stationhouse begging to be locked up before the next full moon.