O Brother, Where Bart Thou?
S21, E8: Bart realizes that Lisa has a bond with Maggie that he will never have, because he has no brother. After a dream about famous brothers from Wright to Mario, Bart tries to adopt one, but finds having a brother can bring as much pain as pleasure. Featuring guest stars The Smothers Brothers, The Manning Brothers, Kim Cattrall, Huell Howser and Jordan Nagai from "Up."