O ke kumu, o ka mana, ho'opuka 'ia
S9, E22: While Adam investigates the murder of an undercover FBI agent about to wed the daughter of a Yakuza leader, Noelani is held hostage and forced, along with her mentor Dr. Chu (Page Leong), to operate at gunpoint on a criminal.