O-S-- OSCAR P-A-- PARTY
S1, E16: When the Dimeos throw their annual Oscar party with other special-needs families, Maya feels threatened by new mom Becca, who seems a little too perfect. Meanwhile, Jimmy encourages the fathers at the party to let loose while Ray tries to impress a girl by pretending to be someone he is not.