Сезон 1, серия 20: Bull aims to prove temporary insanity at a murder trial for his client, Troy Dickerson (Brendan Dooling), a young man he believes was brainwashed by a cult-like spiritual learning center to kill his father. Also, Danny and Chunk go undercover at the learning center to find the perpetrator responsible for their client's reprogramming.