Occupy Truth
S5, E5: The Black Student Union takes a stand against the university administration, and the students deal with their frustrations in different ways. Iris pledges to continue her hunger strike until the students responsible for a racist display outside the Black Student Union are expelled, while Sharee tries to gather signatures and rally more students to get involved.