#oceueolimite
S1, E5: Wagner completes Johnny’s list with his most audacious stunt yet: parachuteless skydiving. The death-defying act is a viral success, and Wagner is cast in Spanish director Pedro Almodovar’s upcoming movie. On his way to Spain, Wagner and his plane mysteriously disappear, sending the internet into a conspiracy-fueled frenzy.