S1, E2: In Kotzebue, Sgt. Norman Hughes gets more than he bargained for on a domestic violence call while Ofc. Robert Odom faces the dangers of working alone. It's all hands on deck in Fairbanks for Sgt. Meredith when a pizza van is carjacked and the suspect is armed and loose in the city.