Of All the Harbours in All the Towns
S1, E5: Aunt Joan's old flame arrives in Portwenn and rekindles their romance. Confidentiality prevents Martin from telling Joan about the man's health problem. And the doc has love problems of his own: a local teenager has a crush on him.