Of Guilt, Models and Murder
시즌 1, 에피소드 3: David Banner suspects he might actually be a killer after he emerges from one of his blackouts as the Hulk at the scene of a murder. Haunted by the fear he may have killed a beautiful young model during his transformation as the Hulk, Banner returns to the scene of the crime and gets a job as a playboy’s valet. The job almost ends up with Banner a prisoner in a car headed for a trash compactor.