Of Mead and Motives
Сезон 1, серия 4: Red ponders his new life. Rit has a hankering for mead. Red gets an unfriendly visit. A sauna trip turns into a "heated" contest. Zeff's sauna business is in need of saving. Red finally learns what caused Rit's hankering. The Hero's party is on the rocks.