Of Wolf and Man
S1, E2: While predators continue to cause problems for a number of the men, water soon becomes a crucial hurdle for others. From fast rising tides to relentless rains, each of the men must adapt to his new environment or tap out and go home. It's the fear of dehydration that plagues one man as another finds his survival threatened along the shoreline by a rogue wave.