시즌 1, 에피소드 1: It's October 1981, the height of the Cold War, where political tensions are high and the threat of nuclear war is never far. It's a cold night on Soviet submarine U-137, but the crew are keeping warm with a raucous party to celebrate a new father in their midst. One drink leads to another, and the submarine ends up running aground in neutral Sweden on the Karlskrona archipelago, only a stone's throw from the nations top-secret naval base." Whiskey on the Rocks" is a playful retelling of this unbelievable true story that explores the catastrophic fallout of this boozy mistake. Never before has the world been closer to a nuclear conflict, and all responsibility now rests on the shoulders of one man to de-escalate various warmongers ambitions, Sweden's Prime Minister Thorbjörn Fälldin.