Off Key and In Aruba
S1, E5: Brandon flies to Aruba to headline a show with DL Hughley, with Denise present, the pressure is on! We realize Adam Hunter is a great comedian but not the best dater, on his sad attempt to combine the two. Michael tries to sing.