Off the Beaten Path
S34, E5: Guy Fieri takes a detour to find some not-your-everyday eats. In Richmond, VA, a Jamaican joint is serving oxtail and fried chicken with island flavor, and in Reno, NV, a sandwich spot puts a unique twist on the breakfast burrito.