Off the Beaten Path
S1, E11: A violent schizophrenic with the skills of an outdoor survivalist and a history of ritualistic killing is off his meds and on the hunt. His prey, Debbie Myers, is a beautiful, young television host. After killing an orderly, he escapes and the one thing on his warped, twisted mind is finding Debbie, taking her to a special place in the Adirondack Mountains and consummating their "love" through a bizarre and violent ceremony which will surely end up with Debbie being killed.