Off the Rails
S4, E2: An amusement-park disaster results in mass-casualty victims flooding the hospital. Also, TC continues his quest to reunite with Syd; Drew reevaluates his priorities as a new father; Jordan tries to get Paul back on staff; Scott pursues a more active role in the hospital.