Off the Rails
S4, E18: Bull faces the unknown in court when TAC represents a train engineer with no memory of the fatal crash he allegedly caused, due to a brain injury he sustained in the collision. Knowing his client's missing memory will help the prosecution's allegation of human error, Bull searches for jurors who will place shared blame at the feet of the engineer's corporate employer.