시즌 4, 에피소드 19: A man claims responsibility for pushing a sex offender off a building and promises to systematically kill another person every day. Twenty years ago, his six-year-old son was raped and murdered, and now he intends to execute one registered sex offender every day until Rush's team can find the culprit in his son's killing.