Ogygia
S5, E1: It’s been seven years since MICHAEL SCOFIELD was presumed dead, but when clues suggest that he might still be alive, LINCOLN BURROWS reunites with SARA TANCREDI to help track down the truth. The path leads Lincoln to Yemen, as SUCRE, T-BAGand C-NOTE are pulled back into the action to engineer the series’ biggest escape ever.