Oh Captain, My Captain
시즌 6, 에피소드 3: In order to stop the rise of Capt. Renard (Sasha Roiz), Nick (David Giuntoli) devises a plan that will take him out of his element. Adalind (Claire Coffee) and Monroe (Silas Weir Mitchell) do everything in their power to keep the plan on track. Meanwhile, Eve (Bitsie Tulloch) and Rosalee (Bree Turner) race against time to get the spell ready before it is too late.