Oh Don't You Die for Me
시즌 4, 에피소드 10: Josh struggles to get Nora back in his good graces, and finds himself sucked deeper in to the world of wolves whether he likes it or not, while Aidan and Sally find their bond as friends turning into something more, even though his relationship with Suzanna has taken a new turn.