Ohio
S2, E4: When Robert's dad falls ill, Robert and Frances reunite in Ohio, where they reminisce about happier times, and deal with Robert's overbearing sister. Back in Hastings-on-Hudson, Tom jumps at the chance to chauffeur Diane around town in her luxury car.