O.J.: Made in America - Part 3
Сезон 1, серия 3: The police arrived at the condo on Bundy Drive at 4:25 a.m. on June 13th, 1994. It was a gruesome murder scene, clearly the result of a violent confrontation that had left two people dead - one of whom, they'd quickly discover, was the estranged wife of O.J. Simpson. It was just the start of a chapter of American history like none other, one that would lay bare the realities of race, power, the legal system, the media, and so much more in Los Angeles, California and far beyond.