O.J. Speaks: The Hidden Tapes O.J. Speaks: The Hidden Tapes
S1, E1: This special, tied to the 20th anniversary of O.J. Simpson's criminal acquittal, provides unique access to his civil trial--the trial that found O.J. responsible for the wrongful deaths of Nicole Brown Simpson and Ron Goldman. Viewers get exclusive access to the plaintiffs' deposition tapes from the civil trial--which were locked away and buried in a storage warehouse for nearly 20 years.