Old Best Friend / Crunch Pod
S1, E3: Pepper Ann's old friend from several summer camps ago, moves to town. Milo is set to defend his "Crunch Pod" video game title for the fourth consecutive year in a row, but Pepper Ann accidentally beats him and gets crowned the new champ.