Old Cases
S1, E4: Greggs and McNulty try to get Hardcase to turn informant as arraignment begins for those caught in the raid. Barksdale places a bounty on the head of rival gang leader Omar. Meanwhile, McNulty takes Bubbles on a cultural field trip, and Herc and Carver try to track down Bodie.