Old Dog, New Tricks
Сезон 5, серия 19: In an episode written by series star Chris Colfer, Rachel attempts to salvage her reputation among Broadway gossipers by hiring Santana as her publicist and creating a charity for rescue animals. Meanwhile, Kurt nabs the lead role in a retirement home production of “Peter Pan.” Musical performances include "I Melt With You", "Memory", "Werewolves of London", "Lucky Star", "Be My Baby", and "Take Me Home Tonight".