Old Dog, New Tricks
시즌 4, 에피소드 1: With Josh trapped inside his wolf, Nora and Aidan struggle to contain him, while Sally finds herself imprisoned in a mysterious place with Donna, where she learns the two of them share a magical power that comes at a price.