Old Habits Die Hard
S4, E4: The investigation of an elderly nun's apparent suicide reveals long-hidden secrets during Jessica's (Angela Lansbury) reunion with an old friend (Jane Powell), now a Mother Superior. With Eileen Brennan and Audrey Totter.