Old Loves
시즌 5, 에피소드 4: Hannah and Fran disagree about their respective teaching methods. Marnie fumes over Desi's decision to launch a major construction project in their studio. Jessa pushes Hannah away over an awkward rice-pudding meetup. Elijah gets closer with Dill Harcourt.