Old Scars, Future Hearts
S14, E15: Meredith tries to learn more about Marie Cerone's history with her mother. Meanwhile, Jo applies for fellowships around the country and it throws Alex for a loop, and Tom Koracick helps April acknowledge her crisis of faith.