시즌 6, 에피소드 6: Alicia and Elsbeth put their legal battle on hold when the government brings an economic espionage charge against both of their clients. Meanwhile, Diane sets her sights on moving Florrick/Agos/Lockhart into the Lockhart/Gardner/Canning office space, leading to a battle with her former partners David Lee and Louis Canning. Michael J. Fox guest stars.